Fin d'emprenadoria

PER QUÈ ET VAS APUNTAR A AQUESTA OPTATIVA? Jo em vaig apuntar a emprenadoria no perqué volia, si no perqué en multisport no hi havien places , jo emprenadoria la veía com una optativa aburrida perqué donaven temes que a mí no em cridaven l'atencio. 


SABRIES EXPLICAR AMB LES TEVES PARAULES QUÈ ÉS UNA COOPERATIVA? Una coperativa és son un grupo de persones que es  posen d'acord pero fer algún treball  o per vendré alguna cosa, en general son persones que treballen juntes al llarg del temps per crear contiguts per entretenir als demes .

I sabries definir ECONOMIA SOCIAL? Aquesta paraula no en sona gaire.

QUINA DE LES ACTIVITATS CREUS QUE HA ESTAT MÉS ENCERTADA? La venta de sucs i les castañes, van ser unes de les que ens va sortir molt be, vam guañar " molts" diners i les vam parlar i organitzar molt en clase.

PER QUÈ CREUS QUE HI HA ALTRES QUE NO LES HEM POGUT MATERIALITZAR, PORTAR-LES A LA REALITAT. Unes de les activitats que no ens va sortir be va ser la de Santa Jordi, ja que ens va faltar temps i organitzacio.

QUINA T'HAGUÉS AGRADAT QUE ES POGUÉS FER? La de Sant Jordi o la venta de llibres que van estar parlant en clase.


SI HI HAGUÉS CONTINUITAT A TERCER AGAFARIES ALTRE COP L'OPTATIVA ? Si 

 PER QUÈ SI?  Perqué m'agradaria aprende moltes mes coses sobre l'emprenadoria, coperatives, treballs etc. O QUE HI HAURIA D'HAVER PER QUE L'AGAFESSIS? O PER QUÈ NO ?

QUE POTS HAVER APRÈS DURANT AQUESTS MESOS? En general a treballar en grup i en posarme d'acord amb els demes compañs , ja que ho principal en una coperativa es respectar l'opinio dels demes.

QUE RECOMANARIES AL MESTRE PER QUÈ FES DE FORMA DIFERENT DE CARA AL CURS VINENT.? No recomanaria res, jo crec que amb el que nosaltres hem fet els de primer aprendería molt i s'ho pasarien molt be.

QUINA DE LES ACTIVITATS DINS DE LA COOPERATIVA CREUS QUE HAURIA DE SEGUIR FENT-SE? Les sortides en general.

COMLI EXPLICARIES A UN COMPANY /A DE PRIMER QUE TRIES AQUESTA OPTATIVA
TENS ALGUNA IDEA D'UNA ACTIVITAT QUE ES POGUÉS DUR A TERME COM A COOPERATIVA ELS PROPERS CURSOS? Jo li engañaría una mica, li diría que es una optativa que te fa aprende moltes coses, que t'ho pases be i que de vegades feiem sortides.

Una última cosa investiga això i justifica si ho veus o no ho veus factible, quan ho faries , qui ho faria.....
QUÈ ÉS EL JOC DEL QUINTO una coperativa es aprende a respectar l'opinio del demes.
El joc del quinto es un joc del Nadal, típic de Franca o paísos baixos, es parescut al  bingo i es juga amb una mena de fruits, aquest joc consisteix que el qui guaña es pren una panera nadalenca.


Comentarios

Entradas populares de este blog